Mamy III miejsce na Design Ways Awards!

Z zespołem zostaliśmy wyróżnieni w konkursie Design Ways Awards i zajęliśmy 3 miejsce w kategorii Discover and Define! Dowiedz się więcej o konkursie i o projekcie, który doceniło jury


Design Ways Awards, czyli co?

Design Ways Awards to konkurs, który nagradza wyróżniające się projekty w aspekcie projektowania UX i UI. Od aplikacji mobilnych przez strony internetowe, aplikacje webowe i inne ciekawe rozwiązania. Misją konkursu jest promocja projektów, które wprowadzają nowinki do branży projektowej.

Design Ways Awards w tym roku premierowo towarzyszy konferencji projektowej Design Ways Conf. Nie ukrywam, że do tej konferencji od lat mam szczególny sentyment. To dlatego, że w 2019 roku stanęłam na deskach scenicznych z prezentacją „Po piąte: zapobiegaj błędom”. Przypomnę, że na blogu opisywałam kulisy przygotowania tego wystąpienia 🧐 .

W tym roku konferencja ponownie dostarczyła mi wiele emocji. Kilka dni temu dowiedziałam się, że w konkursie nagrodzono nasz proces projektowy wzbogacony o metodologię Strategic Foresight, o której pisałam niedawno na blogu.

Wyróżniono nas w kategorii Discover and Define. W tej kategorii jury doceniło projekty wyróżniające się procesem projektowym, podejściem do eksploracji problemów klienckich i szukaniem rozwiązań. 🧐

Post ING Polska opublikowany na LinkedIn. W poście informacja o zajęcie III miejsca i hasło "Design Ways Awards. CX na najwyższym poziomie"
Post ING Polska zamieszczony na LinkedIn

Za co zostaliśmy docenieni w konkursie?

Doceniono nas za to, jak codzienną pracę projektową nad rozwiązaniami maklerskimi wzbogaciliśmy o metodologię przewidywania strategicznego (strategic foresight). To podejście, które łączy myślenie o przyszłości i teraźniejszości, aby przewidywać i lepiej przygotowywać się na zmiany. 🙂

W trakcie serii warsztatów braliśmy pod lupę sytuację klientów w niepewnych czasach. Analizowaliśmy trendy, zbudowaliśmy radar trendów i scenariusze przyszłości, wykryliśmy szanse i wyzwania.

W efekcie zaplanowaliśmy konkretne działania do podjęcia tu i teraz, a także zyskaliśmy szerokie spojrzenie dla długoterminowej strategii.

To był super projekt, jarałam się nim jak pochodnia! 🥰😍

Jeśli ten projekt wzbudza w Tobie ciekawość, zapraszam Cię do przeczytania Case study Strategic Foresight w strategii produktu. Czeka tam na Ciebie proces opisany krok po kroku, a także zbiór przydatnych materiałów, które pomogły mi zmierzyć się z tą metodologią.

Do napisania
Ula

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

W górę