Z zespołem zostaliśmy wyróżnieni w konkursie Design Ways Awards i zajęliśmy 3 miejsce w kategorii Discover and Define! Dowiedz się więcej o konkursie i o projekcie, który doceniło jury
Design Ways Awards, czyli co?
Design Ways Awards to konkurs, który nagradza wyróżniające się projekty w aspekcie projektowania UX i UI. Od aplikacji mobilnych przez strony internetowe, aplikacje webowe i inne ciekawe rozwiązania. Misją konkursu jest promocja projektów, które wprowadzają nowinki do branży projektowej.
Design Ways Awards w tym roku premierowo towarzyszy konferencji projektowej Design Ways Conf. Nie ukrywam, że do tej konferencji od lat mam szczególny sentyment. To dlatego, że w 2019 roku stanęłam na deskach scenicznych z prezentacją „Po piąte: zapobiegaj błędom”. Przypomnę, że na blogu opisywałam kulisy przygotowania tego wystąpienia ? .
W tym roku konferencja ponownie dostarczyła mi wiele emocji. Kilka dni temu dowiedziałam się, że w konkursie nagrodzono nasz proces projektowy wzbogacony o metodologię Strategic Foresight, o której pisałam niedawno na blogu.
Wyróżniono nas w kategorii Discover and Define. W tej kategorii jury doceniło projekty wyróżniające się procesem projektowym, podejściem do eksploracji problemów klienckich i szukaniem rozwiązań. ?
Za co zostaliśmy docenieni w konkursie?
Doceniono nas za to, jak codzienną pracę projektową nad rozwiązaniami maklerskimi wzbogaciliśmy o metodologię przewidywania strategicznego (strategic foresight). To podejście, które łączy myślenie o przyszłości i teraźniejszości, aby przewidywać i lepiej przygotowywać się na zmiany. ?
W trakcie serii warsztatów braliśmy pod lupę sytuację klientów w niepewnych czasach. Analizowaliśmy trendy, zbudowaliśmy radar trendów i scenariusze przyszłości, wykryliśmy szanse i wyzwania.
W efekcie zaplanowaliśmy konkretne działania do podjęcia tu i teraz, a także zyskaliśmy szerokie spojrzenie dla długoterminowej strategii.
To był super projekt, jarałam się nim jak pochodnia! ??
Jeśli ten projekt wzbudza w Tobie ciekawość, zapraszam Cię do przeczytania Case study Strategic Foresight w strategii produktu. Czeka tam na Ciebie proces opisany krok po kroku, a także zbiór przydatnych materiałów, które pomogły mi zmierzyć się z tą metodologią.
Do napisania
Ula